Saxofoonles bij de Saxschool

Sax huren of kopen? Nieuw of tweedehands? Het is even uitzoeken hoe je kunt beginnen met saxofoonles. Bij de Saxschool werken we met termijnen (voor kinderen) en met lessenkaarten (volwassenen). Zo kun je een paar maanden uitproberen en zien of het wat voor jou is. Je hoeft dan ook nog geen saxofoon te kopen, want deze kun je huren. Besluit je dan verder te gaan dan kun je de sax kopen met aftrek van wat je hebt betaald aan huur. Bekijk hier waar je dat kunt doen en wat je verder moet weten als je saxofoon gaat spelen!
Wil je een proefles aanvragen? Stuur dan een mailtje naar info@desaxschool.nl

Lees hier meer over onze docenten!

Lespakketten en lessenkaarten

Individueel pakket Dit pakket biedt wekelijkse lessen van een half uur. Deze worden aangevuld door twee voorspeelavonden en twee projectweken met speciale lessen. Hier ontmoet je andere leerlingen en docenten van de school.
Optreden voor publiek is ontzettend leerzaam en een mooie manier om jezelf te laten horen. Wij vinden het belangrijk dat dit laagdrempelig is en een leuke ervaring.

Inhoud: 30 individuele lessen van een half uur, 2 groepslessen van een uur (in de projectweken) en twee voorspeelavonden in de theaterzaal.
Kosten: €1063 (drie termijnen van €354)

Individueel pakket plus: Dit pakket is hetzelfde maar de individuele lessen zijn drie kwartier in plaats van een half uur.
Kosten: €1548 (drie termijnen van €516)

Samenspelpakket: Speel je al saxofoon en wil je graag meer samenspelen? En wil je dan om de week een individuele les in plaats van elke week? Dan is dit pakket iets voor jou. Je doet mee met het saxofoonensemble dat twee keer per jaar een project heeft. Elk project bestaat uit acht repetities en wordt afgesloten met een optreden. Naast het orkest volg je om de week een individuele les van 30 minuten. Deze lessen worden aangevuld met twee voorspeelavonden en twee projectweken.

Inhoud: 20 individuele lessen van een half uur, twee projectweken en twee uitvoeringen.
Kosten: €897 (drie termijnen van €299)

Samenspelpakket plus: Dit pakket biedt hetzelfde, maar met  individuele lessen van drie kwartier in plaats van een half uur.
Kosten: €1221 (drie termijnen van €407)

Schrijf je in via het inschrijfformulier

Strippenkaart
Met de strippenkaart van 10 lessen van 45 minuten kun je kiezen of je elke week of om de week les wilt hebben. Ook kun je kiezen voor 15 lessen van een half uur in plaats van 10 lessen van drie kwartier.
Kosten: €590 (incl. 21% BTW)

Seizoenskaart
Wil je om de week 45 minuten les gewoon het hele seizoen lang? Dan is de 16 lessenkaart het makkelijkste.
Kosten: €944 (incl. 21% BTW)

Bijspijkerkaart
Speel je al saxofoon en wil je bijspijkeren? Je kunt dan vijf (individuele) lessen kopen van 45 minuten en overlegt met de docent waar je graag aan wilt werken. Je maakt per les een afspraak met de docent.

Inhoud: 5 individuele lessen van drie kwartier
Kosten: €295 (incl. 21% BTW)

Saxorkest
Wil je gezellig samenspelen? Geef je dan op voor het Saxorkest van de school! Een project van 8 lessen plus uitvoering kost €145 (incl. 21% BTW). Er zijn twee projecten per jaar. Mail naar info@desaxschool voor meer informatie of check bij je docent.

• In de schoolvakanties worden geen lessen gegeven.
  • Bij ziekmelding korter dan 24 uur van tevoren van de cursist wordt de les doorbetaald.
  • Bij ziekte van de docent wordt de les ingehaald.
  • De lessenkaarten zijn bepaalde tijd geldig
  • Inschrijfformulier en algemene bepalingen